Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  Informatie Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Informatie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Informatie   Informatie I_icon_minitimedo sep 27, 2012 8:21 pm

Beste leden,
aangezien het vorige topic behoorlijk onoverzichtelijk was, heb ik een nieuw aangemaakt.

Crew

Administrators:

Nefari
Admin
sluipwegwijzer
Darlene
Rue



Laatst aangepast door Rue op za sep 29, 2012 1:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 11:17 am

Enkele maanden terug was ik bezig met het aanpassen van de lay-out en de verschillende categoriën, ook was ik dus bezig met extra dingen erin te plaatsen. Ik weet dat die werken nu lange tijd stil liggen, maar ik ben deze site vergeten, net omdat het absoluut niet actief was en ik niet echt nood zag er ook dringend verder aan te werken. Nog steeds vind ik niet kunnen dat je 'niet actieve' mods of admins eruit hebt gegooid, zonder ze eerst een herinnering of waarschuwing te sturen. Waarom hebben jullie eigenlijk zo impulsief gereageerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 11:45 am

sorry sirhena maar ik kwam dar niet op om eerst een waarschuwing te sturen ik denk dat ik dat ik te veel aan andere dingen dacht zoals de hond van de burn die links naast ons huis wonen die dood is sinds woensdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 1:36 pm

Sorry, het spijt me, maar ik had er ook niet aan gedacht. Maar ik wist niet hoelang je al afwezig was geweest, dus had ik het met Maxime besproken, en zij vond het ook goed. Ik zal je weer toevoegen, het spijt me. Maar ik wil je wel nog vragen wat je met 'impulsief gereageerd' bedoeld, het enige wat ik heb gedaan, is er een mailtje verstuurd naar jou en Darlene, dat vind ik niet echt impulsief.
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 1:40 pm

nogmaals sorry aan zowel sirhena als rue
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 1:42 pm

Jij moet je niet excuseren tegenover mij hoor. Nefari heeft gelijk dat we dat mss hadden moeten doen, maar ik was er begot niet opgekomen. Nogmaals, sorry. ik zal er proberen op te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 3:35 pm

Jullie hebben in een impulsieve bui mij en de anderen uit de beheerder of mod lijst gehaald en dit zonder enige waarschuwing of wat dan ook. Het enige wat we krijgen was een melding nadien dat we het niet meer waren wegens 'niet actief' wat volgens mij een heel stomme reden is, net omdat jullie zelf erg onactief zijn hier op de site. De meeste posts hier dateren van vorig jaar, kon je dus net zo goed jezelf uit de crew gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 4:06 pm

zeg dat nog eens als je durft !!!!
sorry hoor maar ik ben hier al een hele namiddag op !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 4:25 pm

En dan, ik ook. Maar voordat je compleet impulsief Darlene, mij en madelief eruit hebt gegooid (twee dagen terug of zo), daarvoor is er niet meer gepost geweest sinds oktober of november 2011. Dus Maxime, gebruik in het vervolg eens je hoofd voor je nog eens impulsief gaat reageren.
Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar er is al wat verandert van de plaatjes, dus ik vind wel dat je me dankbaar mag zijn ipv te gaan denken dat je de enige bent die goede dingen doet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 4:44 pm

Nefari, we hebben vandaag pas gedaan. Het was ook niet de bedoeling je kwaad te krijgen. Misschien moesten we het niet gedaan hebben, maar ik en Maxime hadden afgesproken dat we gingen proberen het forum actiever wilden maken. Hoeveel keer moeten we ons nog verontschuldigen?
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 4:47 pm

ja inderdaad sorry zeggen heeft gewoon geen nut je blijft door zeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza sep 29, 2012 4:53 pm

Maxime, -en ik wil ook jou niet kwaad krijgen- zo reageren is ook niet nodig. Sorry zeggen heeft wel degelijk nut, we hadden het niet moeten doen, maar ik ga absoluut geen 15 keer sorry meer zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimezo sep 30, 2012 5:00 pm

Je vroeg uitleg over het impulsief zijn, dus ik gaf gewoon antwoord op je vraag. Maar als ik daar eerlijk over reageer gaat Maxime weer geprikkeld doen, waardoor ze overduidelijk de indruk wil geven dat zij de belangrijkste persoon is van heel het forum.
Jullie zitten te zeuren over mij, maar ik ben heus niet de enige die blijft doorzeuren.

Heb ik trouwens ooit gezegd dat de verontschuldigingen hun werking niet hadden? Ik dacht het niet, ik heb niet gereageerd daarop, dat is waar. Ik wou gewoon eerst de vraag beantwoorden waarom ik het woord 'impulsief' had gebruikt.

Dus even in het kort:
Ik apprecieer het dat jullie je hebben verontschuldigd en ik wou gewoon een vraag beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimezo sep 30, 2012 5:13 pm

oke sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimezo sep 30, 2012 5:21 pm

Ondertussen ben ik alweer een klein uurtje bezig met de lay-out van het forum, maar ik kan iets niet veranderen, wat zou moeten verandert worden. Namelijk deze teksten:

Aantal berichten:
Registratiedatum:
Leeftijd:
Woonplaats:

Dit staat telkens onder de avatar van degene die gepost heeft en die zijn ook in ons profiel terug te vinden. Aangezien dit hier een zwarte achtergrond is en die tekst zwart is, kun je ze dus niet lezen. Ik heb geprobeerd om dit te veranderen, maar dat is helemaal niet mogelijk. Dus zullen we waarschijnlijk de achtergrondkleur lichter maken. Tenslotte werkt zwart ook deprimerend en is het niet bepaald verwelkomend, vind ik dan toch. Mag ik de kleuren van de achtergronden aanpassen?
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimezo sep 30, 2012 5:27 pm

van mij wel maar ik weet uiteraard niet op lily het goed vindt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimema okt 01, 2012 4:10 pm

Dat is goed voor mij. Ik heb gewoon de lay-out veranderd, omdat ik de andere raar vond, en niet zo mooi. Dus heb ik gewoon een standaard lay-out genomen. Omdat ik geen verstand heb van hoe ik zelf een moet maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimewo okt 03, 2012 8:39 pm

Ik weet ook niet hoe je een zo'n skin moet maken hoor... Ik weet alleen hoe je de skins kunt aanpassen zoals kleur, de achtergrond, de indeling, de plaatjes, de icoontjes... Het enige wat je precies niet kunt wijzigen is de letterkleur in je profiel (van naam ed.)
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimedo okt 04, 2012 3:50 pm

dat is jammer dat je dat niet kan aanpassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimedi okt 09, 2012 8:00 pm

Ahja, ik heb het zwart nu gewoon iets lichter gemaakt, zodat je de tekst nu wel ziet staan.
Heb ook een topic gestart waar de leden hun ideeën voor de lay-out kunnen geven, want ikzelf kan ook niet aan alles denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimedi okt 09, 2012 8:03 pm

oke dankje
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza jan 19, 2013 5:30 pm

Ik heb gevonden hoe je de tekstkleur kunt aanpassen! Moet ik het nog doen of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 103326
Registratiedatum : 28-05-10

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitimeza jan 19, 2013 5:37 pm

mij maakt het niks uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Korte informatie over het forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: Algemeen :: Ministerie van Toverkunst-
Ga naar: