Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  Eigen boeken Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eigen boeken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 103373
Registratiedatum : 19-09-12

Eigen boeken Empty
BerichtOnderwerp: Eigen boeken   Eigen boeken I_icon_minitimewo okt 24, 2012 11:30 am

Sommige mensen vinden boeken zeer leuk om te lezen, anderen juist niet. Weer anderen houden van andere dingen. Maar er zijn er ook die van schrijven houden. Ik weet zeker dat er hier zo'n mensen zitten. Ooit al eens gedacht aan een eigen boek schrijven? Fanfic of niet? Het maakt niet uit, wie houd er van schrijven? En heb je er al aan gedacht een eigen boek of gedichtenbundel te maken?

Ik vind schrijven zeer leuk. Ik houd ervan om alles an me af te schrijven. Eigen verhalen, of fanfics, het maakt niet uit. Op het moment ben ik bezig aan een eigen boek,

en nu is het aan jullie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 103328
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Eigen boeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigen boeken   Eigen boeken I_icon_minitimezo okt 28, 2012 10:08 pm

Ik hou van schrijven, op mijn computer heb ik heel wat verschillende 'boeken' staan, maar er is nog geen enkel afgewerkt. Het komt vaak voor dat ik met een idee zit, erover begin te schrijven en na een paar dagen dan niet meer verder doe. De droom is er wel om ooit een eigen boek te kunnen uitbrengen, maar het lukt me gewoon niet om weken aan een stuk door te schrijven of een verhaal te gaan afmaken.
Wat ik heel vroeger wel veel heb gedaan is heel veel korte verhalen te schrijven.

Soms gebeurd het ook eens dat gedichten of songteksten schrijf. Maar vaak durf ik niet mijn 'werk' aan anderen te tonen, bang dat ze het vreselijk of geschift zullen vinden en anders over me zullen gaan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eigen boeken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: De dreuzelwereld :: Boeken & tijdschriften-
Ga naar: