Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bij wie zijn dood moest je huilen?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Bij wie zijn dood moest je wenen?
Dobby
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap25%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 25% [ 1 ]
Fred
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap0%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Tops & Lupos
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap50%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 50% [ 2 ]
Voldemort
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap0%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Bellatrix
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap0%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Sneep
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap25%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 25% [ 1 ]
Anders: namelijk...
Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap0%Bij wie zijn dood moest je huilen? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 

AuteurBericht
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty
BerichtOnderwerp: Bij wie zijn dood moest je huilen?   Bij wie zijn dood moest je huilen? I_icon_minitimezo okt 09, 2011 12:18 pm

Sommige doodscènes worden erg emotioneel in kaart gezet. Denk maar aan de dood + herdenking van Cedric of die van Perkamentus. Of misschien vond je die van Sirius ook wel emotioneel?
Hoe dan ook, over hun gaan we hier niet praten, maar wel over de dood/herdenking/leven van de personages die in HP 7.2 zijn heengegaan. In de poll hierboven kun je aankruisen welke dood jij het triest vond (meerdere keuzes zijn mogelijk). Gelieve wel in een postje te vertellen waarom je juist voor dat moment hebt gekozen of waarom je niet kunt kiezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij wie zijn dood moest je huilen?   Bij wie zijn dood moest je huilen? I_icon_minitimezo okt 09, 2011 12:28 pm

ik vond die van fred heel triest maar ik heb niet moeten huilen
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg
Dreuzel
Meg


Aantal berichten : 13
Galjoenen : 115190
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Belgie

Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij wie zijn dood moest je huilen?   Bij wie zijn dood moest je huilen? I_icon_minitimezo okt 09, 2011 3:06 pm

dobby, in hp 7 deel 1 :p
& fred vond ik erg, lupos& tops vond ik ook erg Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij wie zijn dood moest je huilen?   Bij wie zijn dood moest je huilen? I_icon_minitimewo okt 12, 2011 10:14 pm

Ikzelf moest niet echt huilen, maar was eerder in shock toen Tops dood was. Ik zag haar als een tweede ik.

Verder moest ik dan wel echt huilen bij de dood van Perkamentus in HP 6. En bij de dood van Cedric in HP 4 had ik het best wel moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij wie zijn dood moest je huilen?   Bij wie zijn dood moest je huilen? I_icon_minitimewo okt 24, 2012 3:40 pm

Dobby zeker, die was zo schattig. Niet echt wenen natuurlijk, maar een beetje triest zijn. Verder vond ik Freds dood droevig. Hij was gewoon zo'n leuk personage! Tops en Lupos ook, maar minder dan bij de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bij wie zijn dood moest je huilen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij wie zijn dood moest je huilen?   Bij wie zijn dood moest je huilen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bij wie zijn dood moest je huilen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: Boeken & Films :: De relieken van de dood-
Ga naar: