Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  Born from a boom-box Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Born from a boom-box

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Born from a boom-box Empty
BerichtOnderwerp: Born from a boom-box   Born from a boom-box I_icon_minitimema nov 07, 2011 9:34 pm

Ik heb heel wat hobby's, maar mijn allergrootste passie is dansen. Ik dans dan ook al van zodra ik kon, al was het maar wat bewegen met mijn armen en benen. Als ik muziek hoor, vind ik het moeilijk om stil te zitten.
Wie dit verschijnsel heeft, heeft de dansmicrobe in zich. In de film Step Up 3, beschrijven ze dat als: You are born from a boom-box. Wat zo goed als dit betekent: je bent geboren uit een boombox. (een boombox is een soort van radio)

Ikzelf heb door de jaren heen deze dansen beoefent:
Kindervolksdans, Hiphop, Jazz, Showballet, volksdans, clipdans...

Maar hoe zit het met jullie?
Zijn jullie ook zo gefascineerd door het dansen? Kunnen jullie ook niet stilzitten bij muziek? Van welke dansen hou jij en waarom?...
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Born from a boom-box Empty
BerichtOnderwerp: Re: Born from a boom-box   Born from a boom-box I_icon_minitimedi nov 15, 2011 3:56 pm

ik ben een mziekfan;
ik kan wel stil staan bij muziek maar ik dans wel graag
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Born from a boom-box Empty
BerichtOnderwerp: Re: Born from a boom-box   Born from a boom-box I_icon_minitimeza sep 29, 2012 11:25 am

Als je topics actief wil houden, moet je er ook actieve dingen inzetten. Daarmee bedoel ik dat het altijd fijn is dat je uitgebreid uitleg geeft in plaats van algemeen te gaan zeggen 'ik doe dit graag' of 'ik kan stil staan'. Hoe moeten leden ook gaan reageren daarop? De bedoeling is dat er gesprekken ontstaan en niet dat die gesprekken stop gezet worden, omdat enkele leden het niet nodig vinden om uitgebreid te gaan vertellen.

Van welke muziek hou je? Welke muziek speel je? Welk instrument? Wat acteer je het liefst? Waar doe je dat acteren?... Er zijn altijd vragen genoeg waar je reeds op kunt inspelen om echt iets te gaan vertellen. Dus please, beperk jullie dus nu niet weer op de vragen die ik reeds heb getypt, maar vertel meer, zorg dat we kunnen praten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

Born from a boom-box Empty
BerichtOnderwerp: Re: Born from a boom-box   Born from a boom-box I_icon_minitimeza sep 29, 2012 2:10 pm

Sorry, oké, ik zal wat meer uitleg geven.

Ik zing graag, en doe dus graag aan muziek, omdat je er alles in kwijt kunt, emoties, zowel woede, verdriet, liefde, enzovoort. Daarom vind ik het ook prachtig. Wat zouden we zonder muziek zijn? Je zou veel dingen gewoon niet kwijt kunnen. Ik bespeelde gitaar, maar het was niet mijn instrument, en ik kwam niet overeen met de leerkracht, dus ben ik na 2 jaar ermee gestopt. Nu doe ik aan saxofoon. Ik heb nog maar 2 lessen gehad, dus weet ik nog niet goed of dat het perfecte instrument is, maar ik heb er een goed gevoel bij, dat is al goed. Ik heb thuis ook een drum en piano waar ik vaak op speel. Drum is vaak agressief, ik weet het, maar je kunt er ook o zo veel slechte gevoelens mee van je afbrengen.
Dan acteer ik graag, ik weet niet waarom, maar ik doe het gewoon mega-super-graag. Ik zou er mee kunnen doorgaan tot mijn dood. Je kunt er net zoals bij muziek zeer veel emoties in kwijt. Schreeuwen van woede, wenen van verdriet of liefde, enz. Daarbij het ik een fijne leerkracht toneel, dus dat bevordert het ook.
Als laatste schrijf ik ook graag. Om de bovenste redenen, dat je er ook zeer veel in kwijt kunt. Vaak schrijf ik dingen van me af, in verhalen. Omdat ik het gewoon zeer graag doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

Born from a boom-box Empty
BerichtOnderwerp: Re: Born from a boom-box   Born from a boom-box I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:21 pm

Zelf ben ik ook echt een muziekfan en ik ben er thuis ook gewoon mee opgegroeid. We hebben hier drie grote muziekkasten met allemaal CD's, dat gaat van klassiek tot pop tot rock tot jazz tot wereldmuziek (Afrika, Azië, etc.) En dan ook van veel muziek van vroeger, dus bijvoorbeeld Bob Dylan, Jimi Hendrix, etc. Dat houden van muziek komt denk ik van mijn vader die allemaal muziek verzameld.
Op het moment ben ik zelf echt super fan van Ben Howard omdat ik vind dat hij hele bijzondere en mooie muziek maakt. Ben jij ook echt fan van een bepaalde zanger/zangeres of band Nefari?
Wat dansen betreft moet ik je zeggen dat ik er echt helemaal niks vanaf weet... Ik kijk wel super graag dansprogramma's op tv en ga nog wel naar dansvoorstellingen in de stad, dan vind ik voornamelijk jazz en modern heel mooi maar in principe ook andere soorten dans. Ik zou echt wel graag goed willen kunnen dansen want ik vind het echt een prachtige sport, gewoon alleen al als je ziet wat je allemaal wel niet voor prachtigs met je lichaam kan doen! Ik dans natuurlijk wel gewoon thuis in de woonkamer maar ik denk niet dat het er erg charmant uitziet XD
Ik heb in totaal iets van 3 jaar piano gespeeld maar aangezien ik het nu echt te druk heb en het toch misschien niet helemaal mijn ding was ben ik er kort geleden mee gestopt. Ik zou nog wel graag een keer gitaar of misschien harp willen leren spelen en misschien later weer piano willen oppakken, dus dat komt er vast nog wel eens van, maar voor nu dus even niet vanwege de drukte met school etc.

Die films moet ik trouwens echt nog eens zien zeg, ben super benieuwd! En een leuke zin, born from a boom-box! Misschien leuk om op je lichaam te tatoeren of hou je daar niet van?

O en ik ben het trouwens wel met je eens dat de reacties hier op het forum misschien wel wat langer mogen Razz Vooral ook aangezien het nogal inactief is en je het maar met een klein groepje moet doen. Om het dan gezellig te houden is het wel zo leuk om ook een volwaardig gesprek te houden! Hoop dat we dat een beetje blijven doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Born from a boom-box Empty
BerichtOnderwerp: Re: Born from a boom-box   Born from a boom-box I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Born from a boom-box
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: De dreuzelwereld :: Hobby's & sport-
Ga naar: