Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  Even voorstellen, ik ben Calla! Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Even voorstellen, ik ben Calla!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimezo okt 14, 2012 9:27 am

Hoi allemaal!

Mijn naam is Calla, ik ben 15 jaar oud (op 6 Feb. 16 jaar) en ik zit op het Gymnasium in het 4e jaar. Ik woon samen met mijn jongere broertje, mijn vader en moeder, mijn drie katten en mijn twee ratten in het mooie Friesland. Mijn voornaamste hobby's zijn lezen, schrijven, chatten, met dieren bezig zijn, films kijken en nog het meest RPG'en! Ik ben voor het eerst gaan RPG'en op een ander Harry Potter RPG, waar ik meer dan een jaar heel actief ben geweest, maar helaas klikte het daar nu niet zo goed met de andere mensen en ben ik op zoek gegaan naar een ander forum. En dit is het forum waar ik terecht ben gekomen!
Ik kijk er op dit forum dan ook voornamelijk naar uit om te gaan RPG'en (wat nog moet starten hier geloof ik?), maar ik hoop ook op de andere delen van het forum een beetje actief te zijn en misschien te helpen om het forum alleen nog maar leuker en actiever te maken!

Dus, jullie zullen hier hopelijk nog veel van mij zien de komende tijd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:26 pm

welkom op het forum.
Ho ben je hier terecht gekomen?
Niet slecht bedoeld hoor je bent van harte welkom maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Terug naar boven Ga naar beneden
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:32 pm

Dankjewel!
Nee hoor, ik snap dat dat niet vervelend bedoelt is Smile Ik ben hier via actieforum gekomen. Als je dat opzoekt via google en dan op de beginpagina van de site helemaal naar beneden scrolt zie je een aantal voorbeeld fora, of in ieder geval categorieën. Dan kies je Roleplay forums, dan Harry Potter, Hogwarts en dan staan jullie daar bovenaan + als enigste. Ik hoop dat je het zo kunt vinden...



Laatst aangepast door Calla op zo okt 14, 2012 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:34 pm

oke ik heb ook nog 3 andere forums dus als je interesse hebt in mijn andere forums...
Terug naar boven Ga naar beneden
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:35 pm

In principe heb ik wel interesse, maar hangt er ook een beetje vanaf waar die andere fora over gaan en of die een beetje actief zijn... Maar misschien dat je even een linkje kunt plaatsen, dan neem ik graag eens een kijkje!

EDIT: zou je heel misschien even online kunnen komen op de chat? Ik had namelijk ook een aantal vraagjes en op die manier kunnen we misschien wat makkelijker praten?
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:40 pm

oke is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimema okt 15, 2012 6:06 pm

Hoi, en welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimema okt 15, 2012 7:14 pm

rue ik hadgisteren een chatgesprek met calla in de chatbox en daar deed ze mij een paar voorstelln;
zou e alsjeblieft dat gesprek even willen lezen en je mening aan mij doorgeven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimedi okt 16, 2012 5:05 am

Ik geloof niet dat ze dat terug kan zien... als je namelijk inlogt op de chatbox staat ons gesprek er niet meer. Kunnen jullie dat op de een of andere manier terugzien???

Ow en bedankt voor je welkom Rue Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimedi okt 16, 2012 4:13 pm

In de chatbox kun je je berichten nog eens bekijken, door op 'archief' te drukken, rechts bovenaan. Ik heb ze ook eens gelezen, en ik heb enkele opmerkingen.

- ik dacht dat je zei dat Maxime (sluipwegwijzer) het eerst moest doen, en dan moest vragen of we het goed vonden voor nieuwe dingen. Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Eerst moet alles besproken worden, en pas dan doen we het. Op Daily Talk deed iemand ook zoiets, en dat liep ongelofelijk mis.

- de andere teamleden zijn niet bepaald veel online: ik ben bijna elke dag, en zeker om de 2 dagen online. Nefari beschikt nu eenmaal niet over die tijd om veel online te zijn, maar zij doet wel veel voor het forum.

Daarna heb ik ook gelezen dat jij mod-functies wil. Ik neem je niets kwalijk, maar het is niet te bedoeling dat te gaan vragen. Het is de bedoeling dat wij dat vragen aan leden. En nu zou het echt geen nut hebben, omdat we met 1 lid en 3 Admins zitten, wat al verschrikkelijk veel is. We waren ook van plan het forum aan te passen. En dan kunnen de leden zeggen wat ze er van vinden.

Ten slotte, hoe vind je forums via actieforum? Ik zit namelijk continue naar HP fora te zoeken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
sluipwegwijzer
Schoolhoofd



Aantal berichten : 63
Galjoenen : 104626
Registratiedatum : 28-05-10

Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitimedi okt 16, 2012 7:00 pm

rue je hebt helemaal gelijk
www.hagridshut is een hp forum maar ik vind het een slecht forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen, ik ben Calla! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen, ik ben Calla!   Even voorstellen, ik ben Calla! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen, ik ben Calla!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: Algemeen :: Nieuwe Leden-
Ga naar: